Педагогічне кредо: Знай, люби, розумій, поважай!Тільки той може бути вчителем, хто має добре серце і душу! Життєве кредо:Бути людиною у всьому і завжди.

воскресенье, 26 марта 2017 г.

Урок математики у 2 класі


Тема: Лічба десятками. Розв’язування прикладів і задач пов’язаних з нумерацією.
Мета: закріпити вміння додавати і віднімати числа, використовуючи нумерацію ,повторити лічбу десятками, назви ,запис і порівняння чисел в межах 100, розв’язування задач на знаходження суми ,збільшення (зменшення) числа на декілька одиниць(десятків); розвивати логічне мислення , пам’ять; виховувати спостережливість ,допитливість.

Обладнання: підручник «Математика» М.В. Богдановича, ноутбук ,презентація до уроку, види кутів, картка із складом числа 10 , фломастер, палички ,лінійка ,родзинки, виноград.

І. Оргмомент.
ІІ. Психологічний настрій  «Посміхнемося один одному!»
Вступне слово вчителя.


- Сьогодні чудовий день ,я чекаю від нього хорошого настрою, продуктивної праці на уроці. Для цього я готова поділитися з тобою своїми знаннями, подарувати тобі частинку свого серця.
А що ти очікуєш від уроку?
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку .
Сьогодні ми будемо лічити десятками, розв’язувати приклади і задачі пов’язані з нумерацією, розвивати логічне мислення.
ІV. Актуалізація опорних знань.
1.«Мозковий штурм»:
- Як називаються числа при додаванні?
- Як називаються числа при віднімання?
- Яке найбільше двоцифрове число?(99)
- Яке найменше двоцифрове число?(10)
- Яке число складається з 4дес. 4од.?
- Скільки см в 1 дм ?
- Скільки кутів у квадрата ?
- Які кути ти знаєш? Покажи. (картка)
2. Повторення складу числа 10 (картка)
3. Фізхвилинка для пальців «Рибки»
4. Хвилинка каліграфії .
-  Пропиши цифру 2. (слайд) (картка з каліграфічним написанням цифри)
- З чим можна пов’язати число 2?(2руки,2 ноги, 2 ока; прислів’я: 1 голова  добре, 2-краще; загадка :2 кільця ,2 кінця ,а посередині цвях.)
-  Запиши трицифрове число використовуючи цифру 2, розклади його на розрядні доданки. (222=200+20+2 )
5. «Математична розминка»(слайд)
  - Назви числа четвертого десятка.
 -  Назви числа менші за 43.
 -  Порахуй до 100 десятками.
 -  Назви  попереднє число числа 38.
 -  Назви  сусідів числа 69.
 -  Продовж лічбу 20 30 40…
6. «Цифровий диктант».(слайд)
      44  53  35   99  70  18   81  10 
   Перевірка.(слайд)
Запиши ряд чисел .Яке число зайве? Чому? .(слайд)
      21   44   0   90   15  
      40   20   30   33   60
7.  Усний рахунок (слайд) На листочках приклади
25-5=              34-2=            46+20=      
65-5=              90-1=            100-8=
V.  Робота над новим матеріалом.
  1. Робота за підручником .
 Пояснення: .(слайд)
   №308(1-2 стовпчик)
  3 +4 = 7                  9 -2 = 7
30+40=70               90-20 =70
 Закріплення :
№308(3-4 стовпчик) (самостійно) .(слайд)
 4 + 5 =                8 – 3 =
40+50=               80-30=
№309 с.60 –з коментуванням. .(слайд)
  (72 -2 ) + 4 =           (61- 1 ) +10=
VІ.  Розвиток математичних знань.
1. Математичний диктант.(слайд)
-  Запиши число ,яке передує числу 70;
-  Запиши число яке має 9дес.4од.;
-   Запиши «сусідів» числа 49;
-   Запиши число ,яке менше 80 на 1;
-   Запиши на скільки менше 30 від 67?
2. Фізхвилинка для очей.
3.  Усне розв’язування задач (слайди)
-  Яка зараз пора року?
-  Що збирають восени люди на городах? У садах?
Склади і розв’яжи задачі за малюнками.
І   В одному кошику було 20 кг ягід, а у другому    - 30 кг. Скільки кілограмів ягід  було у двох кошиках?       
        20 +30 =50(кг)- всього

ІІ   В одному кошику було 20 кг овочів , а у другому   - на 30 кг більше. Скільки кілограмів овочів  було у другому кошику?
     20 +30=50(кг)-овочів.

ІІІ  В одному кошику було 30 кг фруктів , а у другому   - на 20 кг менше. Скільки кілограмів фруктів  було у другому кошику?  
    30 -20=10(кг)- ягід
4. Робота за підручником  с.60
Розв’язування задач
1) №307(усно)
3дес.+1дес.=4дес.
30 +10=40(г.)
2) №310
4 дес .=40 од.
40 -10 =30(яєць)
3) №312
Проблемне питання. Я принесла на урок виноград і родзинки .Як ти вважаєш для чого? Який зв’язок є між ними?
Розв’язування задачі: 80- 20=60(кг)- води випарувалося під час сушіння винограду.
5. Фізхвилинка.
6. Розв’язування задачі №319 с.61(слайд)
Всього – 12 казок.
Олесь  -3 казки.
Сашко -5 казок.
Мишко -? , решта.

- Яке питання задачі?
- Чи можна відразу відповісти на питання задачі? Чому?
 І спосіб   12 -3 -5 =4(к.)
ІІ спосіб   12 –(3 +5) =4(к.)
7. Вправи на логічне мислення.(слайди)
- « Що не так» (чайник ,ложка-виделка).
-  «Чого не вистачає»
VІІ. Підсумок уроку.
-  Яке завдання було найважчим?
-  Яке завдання було цікавим?
VІІІ.  Самооцінка.(слайд)
-  Як я працював: відмінно;  добре;  треба старатися.
ІX. Завдання до дому.

С.61.№321,322

Комментариев нет:

Отправить комментарий